zaterdag 20 april 2013

Driekleurig viooltje zeep

Ik wilde een keer de funnel swirl proberen en zoals altijd wilde ik het ene nieuwe met het andere nieuwe combineren. Ik had namelijk ook driekleurig viooltje kruid in huis. Deze wilde ik ook graag eens proberen in zeep. Dat doe ik dus nooit meer! Het is net of de zeep in een berg hooi is gevallen. Beetje jammer. Naast driekleurig viooltje had ik ook groene klei en gemalen havermout toegevoegd. De gemalen havermout deed het eindresultaat ook niet echt goed.


Ik wilde de zeep met drie kleuren maken; paars, geel en wit. Paars had ik niet dus had ik rood en blauw gemengd. De uiteindelijke kleur is meer blauw dan paars geworden. Het geel was toen de zeep net gemengd was net een mosterd kleur maar na een tijdje lijkt het meer roze. Alleen het wit is geworden wat het moest worden...wit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten