donderdag 18 april 2013

Suiker schuim

Een schepje  suiker bij je loog zou voor beter schuim zorgen. Dat wilde ik natuurlijk wel proberen. Maar gewoon een recht toe-recht aan zeep maken, vond ik een beetje saai. Dus heb ik twee kleurtjes gemaakt om mijn swirl techniek wat meer te oefenen. Jammer genoeg had ik niet genoeg gekleurde zeep over om de bovenkant ook goed te swirlen maar de zeep was verder wel gelukt.



Helaas had ik weer eens niet genoeg geduld. Voor mijn gevoel was de swirl in de zeep zelf wel goed gelukt en dus wilde ik snel kijken. De volgende dag heb ik dus meteen geprobeerd om de zeep uit de mal te halen. Dat is dus helemaal mislukt. De zeep was helemaal kapot gegaan. Dat was jammer. Gelukkig had ik geen geur toegevoegd!

Uit nieuwsgierigheid had ik wel een stukje zeep geprobeerd, ondanks dat ie pas een dag oud was. En wat bleek? Er kwam inderdaad meer schuim van af. Dat ga ik onthouden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten