donderdag 18 april 2013

(kokos)Melk-Honing-Havermout zeep

Ze zeggen dat cosmetica om gevoel draait en dat is ook echt zo. Van sommige dingen krijgen wij vrouwen (en misschien ook mannen?) zo'n heerlijke kriebel. Of het nu door de geur, het gevoel of het uiterlijk komt. Goede cosmetica geeft een gevoel van luxe, van weelderigheid. En we zijn allemaal op zoek naar dat "Cleopatra gevoel".

Kokosmelk geeft mij dat gevoel. Ondanks dat je met kokosmelk misschien eerder aan de welbekende Bounty reclame zou denken, krijg ik daar heel erg dat "Cleopatra gevoel" bij. Het kon dan ook niet anders dan dat ik een zeep zou maken met kokosmelk. Honing en gemalen havermout versterken dat gevoel ook nog eens dus het werd een Melk-honing-havermout zeep.

Voor de geur had ik een combinatie gemaakt van Wild honeysuckle p.o. en ylang ylang p.o. en dit alles had ik in een pringles bus als mal gedaan. Het rook zo ontzettend lekker toen het klaar was. Even was ik bang dat het zaakje zou verbranden, maar dat was gelukkig niet gebeurd. Het eindresultaat is misschien niet het mooiste zeepje maar wel een "Cleopatra zeepje".



Geen opmerkingen:

Een reactie posten